Dijital CxO
Dijital Liderler Ekosistemi






 Dijital CxO 3. dönem Kurumsal Değerler raporu için tıklayınız.


 Dijital CxO 2. dönem raporu için tıklayınız.


 Dijital CxO 1. dönem raporu için tıklayınız.


Başa Dön
Neslihan Kama (Reckitt Benckiser Türkiye) 29 Oca 2021
Halen Kişisel Bakım Kategorisi Pazarlama Müdürü olarak görev yapan Neslihan Kama 1 Şubat 2021 tarihinden itibaren RB Sağlık Türkiye Pazarlama Direktörü görevine atandı.

Reckitt Benckiser, merkezi İngiltere´de olan sağlık, hijyen ve ev ürünleri üreten çok uluslu şirkettir.

“Neslihan Kama Kimdir?”

11 yıllık sektör deneyimi bulunan Neslihan Kama, 2010 yılında Boğaziçi Üniversitesi Endüstri Mühendisliği bölümünden mezun oldu. 2014 yılında RB Ev Bakım kategorisine katıldı ve kategorinin önemli markaları için hem marka konumlandırma hem de karlılık optimizasyon projeleri üzerinde çalıştı. Daha sonra bölgesel ekibe geçerek gelişmekte olan pazarlarda Finish portföy ve penetrasyon artırma stratejileri üzerine çalıştığı kilit bir rol aldı.

Haziran 2018´de OTC Kategorisi Pazarlama Müdürü rolüne terfi etti ve çok kısa bir sürede RB Sağlık organizasyonun kısa ve orta vadeli OTC stratejisinin çalışılmasında, büyüme platformlarının belirlenmesi ve projelendirilmesinde önemli bir rol oynadı. Bu süreçte ayrıca yerelleşme gibi kritik çapraz fonksiyonlu projelere liderlik etti.

Mayıs 2019’da Kişisel Bakım Kategori Pazarlama Müdürü rolüne geçiş yapan Neslihan burada global projelerin yanında tüketici içgörüsünü odağına olan, pazardaki yeni dinamikleri doğru okuyan lokal projeler üzerinde çalıştı. Bu dönemde Veet, depilasyon kategorisinde Pazar payı liderliğini kazanırken hem Veet hem de Durex iletişim çalışmalarıyla birçok ödül kazandı.

Sağlık
Direktör
Neslihan Kama
RB Sağlık Türkiye Pazarlama Direktörü

11 yıllık sektör deneyimi bulunan Neslihan Kama, 2010 yılında Boğaziçi Üniversitesi Endüstri Mühendisliği bölümünden mezun oldu. 2014 yılında RB Ev Bakım kategorisine katıldı ve kategorinin önemli markaları için hem marka konumlandırma hem de karlılık optimizasyon projeleri üzerinde çalıştı. Daha sonra bölgesel ekibe geçerek gelişmekte olan pazarlarda Finish portföy ve penetrasyon artırma stratejileri üzerine çalıştığı kilit bir rol aldı. Haziran 2018´de OTC Kategorisi Pazarlama Müdürü rolüne terfi etti ve çok kısa bir sürede RB Sağlık organizasyonun kısa ve orta vadeli OTC stratejisinin çalışılmasında, büyüme platformlarının belirlenmesi ve projelendirilmesinde önemli bir rol oynadı. Bu süreçte ayrıca yerelleşme gibi kritik çapraz fonksiyonlu projelere liderlik etti. Mayıs 2019’da Kişisel Bakım Kategori Pazarlama Müdürü rolüne geçiş yapan Neslihan burada global projelerin yanında tüketici içgörüsünü odağına olan, pazardaki yeni dinamikleri doğru okuyan lokal projeler üzerinde çalıştı. Bu dönemde Veet, depilasyon kategorisinde Pazar payı liderliğini kazanırken hem Veet hem de Durex iletişim çalışmalarıyla birçok ödül kazandı.

https://www.linkedin.com/in/neslihan-kama-1398b93a/

Reckitt Benckiser Türkiye
Sağlık

https://www.rb.com/offices/turkey/



Dİjİtal CxO Toplantıları 2. dönem sonuç raporuna ulaşmak için tıklayınız.













TOPLANTILAR

  • Gerçekleştirilen Toplantılar
26 Mayıs 2021
   

26 Mayıs 2021 (Dijital CxO II. Dönem Kapanış Toplantısı)

detaylar için tıklayınız.

25 Mayıs 2021
   

25 Mayıs 2021 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

5 Mayıs 2021
   

5 Mayıs 2021 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

28 Nisan 2021
   

28 Nisan 2021 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

21 Nisan 2021
   

21 Nisan 2021 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

14 Nisan 2021
   

14 Nisan 2021 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

7 Nisan 2021
   

7 Nisan 2021 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

31 Mart 2021
   

31 Mart 2021 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

24 Mart 2021
   

24 Mart 2021 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

17 Mart 2021
   

17 Mart 2021 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

10 Mart 2021
   

10 Mart 2021 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

3 Mart 2021
   

3 Mart 2021 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

..
10 Aralık 2020
   

10 Aralık 2020 Dijital CxO Kapanış Toplantısı (1. Dönem Kapanış Toplantısı)

detaylar için tıklayınız.

3 Aralık 2020
   

3 Aralık 2020 Dijital CEO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

26 Kasım 2020
   

26 Kasım 2020 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

19 Kasım 2020
   

19 Kasım 2020 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

12 Kasım 2020
   

12 Kasım 2020 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

5 Kasım 2020
   

5 Kasım 2020 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

27 Ekim 2020
   

27 Ekim 2020 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

22 Ekim 2020
   

22 Ekim 2020 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

8 Ekim 2020
   

8 Ekim 2020 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.

1 Ekim 2020
   

1 Ekim 2020 Dijital CxO Sanal Toplantısı

detaylar için tıklayınız.









Moderatör

Mustafa Uyar

Mustafa Uyar

Logitech Türkiye ve Orta Asya Ülkeleri Müdürü







DİJİTAL CxO HAKKINDA

Pandemi sonrasında tüm dünyada baş döndürücü gelişmeler beraberinde davranış değişimlerini başlattı. DİJİTAL DÖNÜŞÜM sektör farkı gözetmeksizin tüm şirketlerin ana gündem maddelerinden birisi haline geldi.

Dijital Dönüşüm şirket organizasyonlarında doğal olarak iş yapış şekillerini en önemlisi satış ve pazarlama yöntemlerini değiştiriyor. Dijital Dönüşüm süreçlerinde olan ŞİRKETLER ve ÇALIŞANLARI diğerlerine oranla çok daha hızlı , çevik ve verimliler. Yaşadığımız çağ DİJİTAL ÇAĞ ve bu çağın kurallarını bilerek gelişimimizi sürdürmeliyiz.

Vizyon 100 platformu pandemi sonrası ortaya çıkan etkilerin şirketler tarafından daha iyi anlaşılmasına ve olası etkilere karşı hazırlıkların yapılmasına katkı vermek amacıyla Logitech Türkiye katkılarıyla “Dijital CxO” projesini başlatmıştır. Eylül, Ekim ve Kasım aylarında gerçekleştirilecek toplam 10 sanal toplantı sonucunda çeşitli fonksiyonlarda C seviye 100 yöneticinin katılımı sağlanacaktr. Toplantılar sonrasonda Dijital CxO raporu yayınlanacaktır.

Katılımcı Profili

  • Yönetim Kurulu Başkanları

  • Yönetim Kurulu Üyeleri

  • Genel Müdürler ( CEO )

  • Dijital Dönüşüm Liderleri ( CDO )

  • Bilgi Teknolojileri Yöneticileri ( CIO )

  • İnsan Kaynakları Yöneticileri ( CHRO )

  • Satış ve Pazarlama Yöneticileri ( CSO / CMO )

  • Finans Yöneticileri ( CFO )

  • Ticaret Direktörleri ( CCO )
Dijital CXO